Otvorený deň ZDARMA

2 v 1 pre váš eshop aj firemný web

Otvorené dni

Termíny:


21.11. Nitra

v konferenčnej miestnosti Krajského osvetového strediska v Nitre

28.11. Košice

v konferenčnej miestnosti Inštitútu vzdelávania veterinárnych lekárov


Každý Otvorený deň začína:
  9.00 - 12.00 hod. Ako získať z eshopu čo najviac
13.00 - 16.00 hod. Ako získať dnešného zákazníka cez web

O prednášajúcich

Ing. Miloš Šablatúra je konateľ a výkonný riaditeľ WEBY GROUP. Na otvorenom dni odovzdáva svoje praktické skúsenosti z tvorby webov a eshopov nazbierané už od roku 2000. Absolvoval množstvo školení o SEO a vyhľadávačoch. Podelí sa s Vami o najaktuálnejšie informácie z oblasti marketingu a reklamy so špecializáciou na SEM – search engine marketing – marketing pre vyhľadávače.

Tomáš Benc je hlavným manažérom tvorby eshopov pre klientov WEBY GROUP. Je školiteľom systému Uniobchod. Realizuje aktívny hot-line. Na Otvorených dňoch sa delí s množstvom skúsenosti získaných pri tvorbe eshopov a riešení konkrétnych situácií v internetovom predaji.

Ing. Katarína Gavurová je riaditeľkou divízie Virtualne. Intenzívne sa venuje štúdiu a testovaniu marketingových stratégií v oblasti sociálnych sietí. Je držiteľkou certifikátu Inbound Marketingu. Vedomosti získané z konferencií a videoseminárov v praktickej forme odovzdáva na Otvorených dňoch.

Matej Gellen je obchodný manažér a školiteľ pre eshopy. Zaoberá sa problematikou použiteľnosti webu (User Experience), má certifikát z Inbound marketingu. Aktívne sa venuje dobročinnému eshopu spojeného s útulkom pre zvieratá. Má rád "inteligentnú zábavu", preto rozvíja klub Toastmastres Levice z pozície PR manažéra.
Mám záujem ZÚČASTNIŤ sa

Program Otvoreného dňa

  • Prvá časť od 9.00 - 12.00 hod.

    Ako získať z eshopu čo najviac

    Ako viac zarábať v eshope pri rovnakom počte klientov
    a rovnakej konverzii.
    Praktické prepočty.

    Výhody a úskalia internetového predaja, mobilné verzie pre eshopy.
    Čo dnes vie vaša konkurencia, ktorá už predáva cez internet.
    Budete s Vaším sortimentom prví?
    S čím musíte počítať pri prevádzkovaní e-shopu, svet 4 obrazoviek.
    Aké sú možnosti pre mobilné verzie eshopov.

    Ukážka eshopu vhodného pre bežný predaj aj veľké eshopové projekty.

    UNIobchod ako komplexný softverový nástroj pre predaj cez internet. Ukážka možností softvéru a administrátorskej správy.
    Ukážka mobilnej verzie eshopu v responzívnom designe a v mobilnej verzii pre smartfóny.

    Komplexný pohľad na marketing eshopu.

    Základné zásady marketingu pre internetové nakupovanie: získanie návštevníkov, z nich získavanie zákazníkov a z nich fanúšikov.

  • Druhá časť od 13.00 - 16.00 hod.

    Ako získať dnešného zákazníka cez web

    Ako sa zmenil Váš dnešný zákazník a prečo sa tým zaoberať.
    Nákupná cesta zákazníka – online svet, trendy v marketingu.
    Mikromomenty v rozhodovaní. Lokálne vyhľadávanie.
    Mobilný svet a mobilné aplikácie.

    89% rozhodovania o nákupe produktu/služby prebieha na internete.
    13-krokový marketing.
    Využitie satelitných webov.
    Ako získať klienta na jeho "nákupnej ceste" pre Váš produkt?

    Firemný UNIprofil.
    Univerzálne riešenie pre získanie viac zákazníkov bez zbytočne veľkých nákladov. Prispieva k optimalizácii vašej webovej stránky vytvorením
    28 kvalitných spätných odkazov. Šetríte svoj čas zadávaním informácii
    z jedného miesta.
    Je to zároveň možnosť ako rozšíriť informácie o Vašej firme cez aplikáciu
    v mobile.(Mobilná reklama je najmodernejší trend. Viac ako 50%
    vyhľadávaní celosvetovo je už dnes cez mobil.)

    Účasťou na Otvorenom dni môžete vyhrať SEO a UX analýzu svojho webu.
    UX (user experience) užívateľská použiteľnosť a zrozumiteľnosť webu.

Mám predbežný záujem zúčastniť sa bezplatného Otvoreného dňa 2 v 1

verify

* Tento údaj je povinný