Otvorený deň ZDARMA

2 v 1 pre váš eshop aj firemný web

Otvorené dni

Termíny:

17.10. Nové Zámky

adresa bude upresnená

9.11. Trnava

adresa bude upresnená

21.11. Nitra

adresa bude upresnená

23.11. Košice

adresa bude upresnená

Každý Otvorený deň začína:
  9 - 12 hod. Ako získať z eshopu čo najviac
13 - 16 hod. Ako zvýšiť návštevnosť svojho webu

O prednášajúcich

Ing. Miloš Šablatúra je konateľ a výkonný riaditeľ WEBY GROUP. Na otvorenom dni odovzdáva svoje praktické skúsenosti z tvorby webov a eshopov nazbierané už od roku 2000. Absolvoval množstvo školení o SEO a vyhľadávačoch. Podelí sa s Vami o najaktuálnejšie informácie z oblasti marketingu a reklamy so špecializáciou na SEM – search engine marketing – marketing pre vyhľadávače.

Tomáš Benc je hlavným manažérom tvorby eshopov pre klientov WEBY GROUP. Je školiteľom systému Uniobchod. Realizuje aktívny hot-line. Na Otvorených dňoch sa delí s množstvom skúsenosti získaných pri tvorbe eshopov a riešení konkrétnych situácií v internetovom predaji.

Ing. Katarína Gavurová je obchodná manažérka a školiteľka eshopov viac ako 9 rokov. Intenzívne sa venuje budovaniu vlastného portálu s eshopom a štúdiom marketingových stratégií v oblasti sociálnych sietí. Je nositeľkou certifikátu z Inbound marketingu. Vedomosti získané z konferencií a videoseminárov v praktickej forme odovzdáva na Otvorených dňoch.

Matej Gellen je obchodný manažér a školiteľ pre eshopy. Zaoberá sa problematikou použiteľnosti webu (User Experience), má certifikát z Inbound marketingu. Aktívne sa venuje dobročinnému eshopu spojeného s útulkom pre zvieratá. Má rád "inteligentnú zábavu", preto rozvíja klub Toastmastres Levice z pozície PR manažéra.
Mám záujem ZÚČASTNIŤ sa
  • Prvá časť od 9 - 12 hod.

    Ako získať z eshopu čo najviac

    Ako viac zarábať v eshope pri rovnakom počte klientov
    a rovnakej konverzii.
    Praktické prepočty.

    Výhody a úskalia internetového predaja, mobilné verzie pre eshopy.
    Čo dnes vie vaša konkurencia, ktorá už predáva cez internet.
    Budete s Vaším sortimentom prví?
    S čím musíte počítať pri prevádzkovaní e-shopu, svet 4 obrazoviek.
    Aké sú možnosti pre mobilné verzie eshopov.

    Ukážka eshopu vhodného pre bežný predaj aj veľké eshopové projekty.

    UNIobchod ako komplexný softverový nástroj pre predaj cez internet. Ukážka možností softvéru a administrátorskej správy.
    Ukážka mobilnej verzie eshopu v responzívnom designe a v mobilnej verzii pre smartfóny.

    Komplexný pohľad na marketing eshopu.

    Základné zásady marketingu pre internetové nakupovanie: získanie návštevníkov, z nich získavanie zákazníkov a z nich fanúšikov.

  • Druhá časť od 13 - 16 hod.

    Ako zvýšiť návštevnosť svojho webu.

    Čo je to SEO, optimalizácia mimo webu - off page SEO.
    Prečo je dôležitý kvalitný linkbuilding. Ako budovať spätné odkazy pre svoj web. Komplexný pohľad na internetový marketing.

    89% rozhodovania o nákupe produktu/služby prebieha na internete.
    Ako získať klienta na jeho "nákupnej ceste" pre Váš produkt?
    Chceli by ste cestu zákazníka ku Vám skrátiť? Získať kvalitné spätné linky?
    Skratka vedie cez firemný profil a mobilnú aplikáciu Virtualne.
    Praktické on-line ukážky.

    Mobilná reklama ako najmodernejší trend.
    Viac ako 50% vyhľadávaní celosvetovo je už dnes cez mobil.
    Firemné profily 2 v 1, na webe a v mobile = skrátenie cesty zákazníka k Vám.

    Účasťou na Otvorenom dni môžete vyhrať SEO a UX analýzu svojho webu.
    UX (user experience) užívateľská použiteľnosť a zrozumiteľnosť webu.

Mám predbežný záujem zúčastniť sa bezplatného Otvoreného dňa 2 v 1

verify

* Tento údaj je povinný