Ako na SEO

SEO / Search Engine Optimization / optimalizácia pre vyhľadávače vám pomôže dostať sa na vyššie pozície
vo vyhľadávani pri zadaní relevantných kľúčových slov.

 97% vyhľadávaní na Slovensku cez vyhľadávače sa realizuje prostredníctvom Google. Na popredných pozíciách vo vyhľadávaní môžete byť v prirodzených výsledkov vyhľadávania, alebo môžete využiť platenú reklamnú službu od Google - Google AdWords.

    Cieľom SEO je zviditeľniť web vo vyhľadávačoch tak, aby naň prichádzalo čo najviac dobre zacielených návštevníkov za prijateľné náklady.

Ako robiť dobré SEO

    Optimalizácia pre vyhľadávače je "beh na dlhé trate".
Dnes to nie je len otázka dobre technicky a obsahovo spraveného webu a jeho pravidelnej aktualizácie.

K faktorom, ktoré ovplyvňujú optimalizáciu patrí aj zdieľanie obsahu vášho webu na sociálnych sieťach, na iných weboch a pod.
Predstavuje neustálu komplexnú práci s webom na internete - internetový marketing.

On page optimalizácia

Zahŕňa všetky techniky, ktoré priamo súvisia so stavbou a obsahom webu:

1. Technické faktory - optimalizovaný kód, prispôsobený na zobrazovanie v mobilných zariadeniach - to všetko rieši programátor / kóder

2. Obsahové faktory
relevantný a zaujímavý obsah, pravidelne aktuálne dopĺňané informácie na webe - obrázky, texty, nové články
optimalizovaný text na kľúčové slová

3. Správna informačná architektúra webu – štruktúra a navigácia

Off page optimalizácia

Zahrňuje všetky techniky odohrávajúce sa mimo stránok webu:
Linkbuilding - budovanie spätných odkazov, Social Engagement - zdieľanie obsahu na sociálnych sieťach a pod.

Ako na SEO a internetový marleting - Webysemináre  cyklus školení počas 3 dní

Ako funguje vyhľadávanie v Google?

    Najjednoduchšie je si predstaviť váš web ako obrovskú knihu s množstvom informácií a registrom (indexom), v ktorom presne nájdete, kde sa čo nachádza.

Google má skupinu počítačov nazvaných „Googlebot“ ktoré neustále prechádzajú miliardy stránok na internete. Toto prechádzanie je algoritmický proces: počítačové programy určujú ktoré servre majú navštíviť, ako často a koľko konkrétnych stránok z daného serveru prejde.

     Proces prechádzania začína zoznamom url adries webových stránok.  Googlebot prechádza jednotlivé webové stránky, zisťuje odkazy na ďalšie webové stránky a pridáva ich do svojho zoznamu stránok, ktoré má prejsť.

    Googlebot vytvorí kópiu každej prejdenej stránky za účelom vytvorenia veľkého indexu slov, ktoré nájde na daných stránkach. Keď užívateľ zadá do vyhľadávania slovo, tak počítače prehľadajú príslušný index či neobsahuje odpovedajúce stránky a užívateľovi zobrazí najrelevantnejšie výsledky.
Relevanciu výsledkov určuje proces s viac ako 200 faktormi.

    Existujú osvedčené postupy, ktoré zverejnil Google, aby ste vyhľadávacím nástrojom uľahčili indexové prehľadávanie a indexovanie vášho obsahu.
Ako správne realizovať web stránku z pohľadu vyhľadávačov, optimalizovať web pre vyhľadávače - to je úloha SEO.

Napíšte nám

Poďme spoločne pre Vás spraviť úspešný web.
Povedzte nám svoju predstavu. Radi sa s Vami osobne stretneme.
 
verify

* Tento údaj je povinný